El Centre de Normalització de Tarragona ha registrat un creixement aquest darrer curs d’un 25% respecte a l’any anterior pel que fa a la inscripció d’alumnes. Uns bons resultats que els han fet arribar als 3743 inscrits. D’aquest total una quarta part de l’alumnat són catalans, l’altre 25% de l’estat espanyol i el 50% restant de l’estranger. El president del Consell del Centre de Normalització Lingüística de Tarragona, Santi Pallàs ha assegurat que enguany es trencaran tots els rècords, arribant a superar amb escreix els quatre mil alumnes.Un objectiu com indica Pallàs que s’ha de complementar amb d’altres. Del total de l’alumnat un 77% han seguit els cursos de forma presencial, un 17% a distància, un 2,8% de forma semipresencial i un 2,93 per autoaprenentatge.De cara a la setmana vinent, entre el 12 i el 14 de setembre es faran les proves de nivell per tots aquells que vulguin formar part d’un dels cursos. El dia 18 del mateix mes es farà la inscripció del nou alumnat.Els cursos començaran la primera setmana d’octubre.
Redacció Tarragona Ràdio
