Amb el nom de 125 anys fent història, s’ha inaugurat l’exposició del 125è aniversari del Gimnàstic de Tarragona. L’exposició situada al Tinglado número 4 del moll de costa, proposa un recorregut per la història del club des del document fundacional de l’any 1886 fins a l’actualitat. Els visitants es trobaran amb fins a vuit àmbits diferents i amb els espais corresponents reservats per a les disset seccions que ha tingut l’entitat grana. Fotografies, cartells, documents com actes dels partits o de les juntes del club a més a més de diferents objectes relacionats amb el Nàstic son el fil conductor de la mostra.Enric Pujol, president de la comissió del 125è aniversari ha explicat al Matí de Tarragona Ràdio que l’exposició ha de ser l’embrió del nou futur museu del Nàstic. L’acte de presentació es farà a les set de la tarda i anirà a càrrec del president del port, Josep Andreu i del president del Club Gimnàstic, Josep Maria Andreu. L’exposició estarà oberta fins el pròxim 26 de juny.
Escolta a Enric Pujol Esports Tarragona Ràdio
