El Sant Pere i Sant Pau no ha pogut iniciar amb victòria els quarts de final de la superlliga.Els cooperativistes han tornat a caure davant la seva gran bèstia negra, el CAI Teruel, per tres sets a zero i segueixen sense poder guanyar ni una mànega a l’equip aragonès. 18-25, 22-25 i 21-25 aquests han estat els parcials dels tres sets a favor del CAI Teruel que ha deixat clar que és un dels grans favorits per a guanyar el títol.El Sant Pere i Sant Pau ha estat sense opcions en tot l’encontre i ara només pot aspirar a donar una autèntica campanada i donar la volta a l’eliminatòria en els dos següents partits que es jugaran a Terol el pròxim cap de setmana. De fet si el CAI Teruel guanya el pròxim encontre de dissabte donarà per finalitzada la participació dels tarragonins en els play-off.Des de la directiva tarragonina ja fins i tot abans de començar l’eliminatòria de quarts es dóna per més que bona la participació en aquests quarts de final de la Superlliga.

Escolta a Martin Pilar Esports Tarragona Ràdio