L’ajuntament de Tarragona comptarà amb un nou servei de contractació electrònica en línia. Es treballa per tenir-lo totalment enllestit el 2013.D’aquesta manera, es podran tramitar els contractes, licitacions i les factures que presentin els proveïdors del consistori. La posada en marxa d’una Plataforma de Contractació, facturació i Licitació electrònica és un dels objectius de l’administració local. Es vol donar suport als processos administratius dels ciutadans, les empreses, els col·laboradors i els proveïdors. També es vol posar aquesta eina en mans del personal intern a través les plataformes de gestió i administració. La Plataforma és un projecte finançat pel Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç en l’àmbit del Pla Â?Avanza 2009.Actualment, la implantació del projecte està pràcticament enllestida. El tinent d’alcalde de Serveis Centrals, Economia i Hisenda, Pau Perez ha explicat que la posada en marxa de la plataforma comportarà un considerable estalvi de temps i recursos. Permetrà als professionals i les empreses relacionades amb l’administració comunicar-s’hi a través dels mitjans electrònics. El nou servei permetrà dotar de la màxima agilitat administrativa als procediments de contractació i tramitar els contractes i les licitacions de forma electrònica.També els contractistes podran presentar factures electròniques i es garantirà una major accessibilitat i transparència a les licitacions.