L’edifici del Mercat Central de Tarragona obrirà les seves portes excepcionalment aquest diumenge 5 de juliol coincidint amb la celebració a la ciutat de la sortida de la segona etapa del Tour de França 2026.

El recinte estarà a disposició de la ciutadania com a refugi climàtic de 8.30 a 17.00h. Tot i que l’activitat comercial del Mercat no serà l’habitual, algunes parades oferiran servei de menjar i beguda a l’interior del l’edifici en horari de 9.00 a 16.00h. La jornada comptarà amb ambientació musical dins el recinte.

D’altra banda, tota la informació actualitzada sobre les incidències i afectacions relacionades amb la mobilitat a la ciutat aquest cap de setmana es pot consultar al següent enllaç: https://www.tarragona.cat/esports/activitats/competicions/el-tour/mobilitat