Les plataformes d’usuaris de tren convoquen concentracions en set punts de Catalunya el 22 de març al migdia contra les contínues incidències a la xarxa i la manca d’inversió per part de les administracions.
Organitzacions com Dignitat a les Vies, l’Associació per la Promoció del Transport Públic, Salvem l’R2nord, Avant Catalunya, ‘Perquè no ens fotin el tren’ i Trens Dignes Ebre-Priorat han fet una crida als ciutadans a participar en les mobilitzacions.
Se’n faran a Lleida, Tarragona, Valls, Tortosa, Segur de Calafell, la Garriga i a Cardedeu.
Les plataformes tenen interlocució directa amb la Generalitat i també amb Renfe, però no amb Adif, a qui acusen de ser un ens “impermeable” i “molt distant” amb els usuaris.
La mobilitat és deficient i als que vivim fora de Barcelona ens porta problemes en sectors bàsics com el treball, l’educació i l’habitatge, ha assegurat Anna Gómez, portaveu de la plataforma Dignitat a les Vies en una atenció als mitjans des de l’estació de Sants aquest dimecres a la tarda.
La convocatòria arriba després de diversos dies d’incidències, especialment al corredor sud, després de la finalització del tall de cinc mesos per les obres al túnel de Roda de Berà.
- Albert Jordà ens presenta: “Cada Pas”
- L’estigma i la solitud no desitjada centraran la lectura del manifest del Dia Mundial de la Salut Mental
- Els usuaris de l’AVE del Camp de Tarragona es ‘carreguen’ de paciència
- DOW redueix de 138 a 116 les persones que vol acomiadar a l’Estat, la majoria a Tarragona
- Prop de 218.400 passatgers passen per l’aeroport de Reus durant setembre, un 5,1% més que fa un any
