Les obres d’ampliació del polígon Riu Clar han permès el descobriment d’un aqüífer subterrani, al costat del complex recreatiu de les Gavarres. Els moviments de terres han provocat l’aparició de petits estanys i d’alguns brolladors d’aigua dolça. L’entitat ecologista Mediterrània ha analitzat la qualitat de l’aigua i assegura que podria ser apte pel consum domèstic. Segons l’entitat, en el corrent es desaprofiten més de 750 litres d’aigua cada hora. Per aquest motiu el president de Mediterrània, Ángel Juárez, ha reclamat a les administracions que estudiï la viabilitat de l’ús d’aquest i dels altres aqüífers de la ciutat. Juárez recorda que en aquesta zona fa 20 anys hi havia un llac que es va soterrar després del vessament de blat de moro. La forta olor que es va generar va provocar les protestes massives dels veïns, que van obligar a cobrir el llac amb tones de terra.
Josep M.Piñol de Thaleia, Reis Fabregat del grup Némesis,Tarraco a Taula
Lluís Balart, director del Museu d’Història
