Neu a la costa, però sense grans gruixos. És la predicció del Servei Meteorològic de Catalunya per les pròximes hores a la ciutat i al litoral de la demarcació. S’espera poder veure algun floc de neu que no provocaria complicacions en la mobilitat.
El cap de predicció del Servei Meteorològic de Catalunya, Santi Segalà, ha explicat a Tarragona Ràdio que el front de pluja entrarà a partir de les 4 de la tarda i que es podria allargar fins a les 7. A causa de les baixes temperatures que hi ha des de fa dies, aquesta pluja lleu podria caure en forma de neu a la mateixa línia de costa i amb més facilitat en l’interior. La cota de neu ronda els 100 o 200 metres. Segalà ha expressat que no s’esperen grans nevades, però que sí que es podrien veure al litoral tarragoní.
El Servei Meteorològic de Catalunya espera temperatures entre els 2 i 5 graus a la costa i glaçades a l’interior, amb valors que poden arribar fins als 4 graus negatius a la Conca de Barberà, al Priorat i al Baix Camp.
La possibilitat de pluja i la probabilitat de neu s’estendria fins a les 2 de la matinada, quan el front de precipitacions deixaria el Camp de Tarragona i es desplaçaria cap al sud del territori.
Més notícies:
- L’Ajuntament inicia l’1 de setembre les obres de reparació de la coberta de la piscina municipal de Sant Pere i Sant Pau
- El Nàstic traspassa Enric Pujol al Villareal
- Mor un banyista a la platja de Llevant de Cunit, on onejava la bandera vermella
- Toni Larramona avisa que serà difícil repetir la ratxa de victòries de la temporada passada
- Els capitans del Nàstic Genuine, Álvaro Cano i Rubén Almazán, seran els Pregoners de Santa Tecla
