una de les veus més rellevants del feminisme a l’Estat espanyol, Nevenka Fernández, presentarà el seu llibre ‘El poder de la verdad’ a Tarragona.
Serà el pròxim 4 de maig, a les 18 h, a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Tarragona.
L’acte forma part de la programació del PreTETA, l’espai previ al Festival
TETA dedicat al pensament crític, la denúncia de les violències masclistes i la promoció de la igualtat. Nevenka Fernández es va convertir en una figura pública per ser la primera dona a aconseguir una sentència condemnatòria per assetjament sexual en l’àmbit laboral contra un polític, convertint el cas
que porta el seu nom en una fita històrica de la lluita contra la violència de gènere a Espanya.
L’activitat del dia 4 de maig consistirà en la presentació del llibre i un col·loqui amb l’autora, que oferirà un testimoni únic, valent i profundament polític. A El poder de la verdad, Nevenka Fernández repassa la seva experiència personal com a víctima de violència masclista en l’àmbit institucional
i la seva trajectòria posterior com a activista i referent feminista, posant el focus en les resistències del sistema, el silenci còmplice i la necessitat de transformar les estructures de poder.
L’obra és, alhora, un relat autobiogràfic i un al·legat social imprescindible contra la violència de gènere, que
interpel·la les institucions, la justícia i la societat en conjunt.
La presentació s’adreça tant a professionals de l’àmbit jurídic, social i educatiu
com a la ciutadania interessada en els drets humans, la igualtat i l’erradicació de les violències masclistes.
L’acte és obert al públic amb inscripció prèvia.
Durant l’acte, s’oferirà servei de canguratge.