El capità del Nàstic Antoni Pinilla veu complicada la seva participació per jugar diumenge contra l’Osasuna tot i que no la descarta al cent per cent.El jugador de Santa Coloma vol esperar a l’evolució durant la setmana de la seva lesió a la planta del peu esquerre tot i que reconeix que va forçar per poder estar en l’encontre contra el Celta.Qui també va parlar aquest dimarts al Sempre Nàstic de Tarragona Ràdio ha estat el segon entrenador grana Quico Ramírez. L’ajudant de Luis César explica que no es poden extreure totalment conseqüències negatives del partit contra el Celta tot i que reconeix que hi ha coses a millorar en el si de l’equip.Afegir que la Federació de Penyes ja ha venut 150 de les 500 entrades que ha posat a disposició l’Osasuna. Fins aquest dimarts ja s’havia omplert un autobús i mig de socis i afeccionats que faran al desplaçament fins a Pamplona.

Dijous, 10 de Gener de 2013. Redacció Tarragona Ràdio