El Tetafest dona el tret de sortida aquest divendres a la nit amb els concerts de Mala Rodríguez, Mabel Flores i Samantha Hudson. El festival feminista i LGBTIQ+ vol consolidar-se com una cita permanent al calendari cultural de la ciutat i s’espera un gran èxit de públic. Fins avui ja s’han venut prop d’un miler d’entrades per al macroconcert.
Una de les protagonistes d’aquesta edició, Samantha Hudson, ha explicat a Tarragona Ràdio que l’espectacle que porta serà només amb piano, però què, malgrat això, serà un show amb cançons mogudes, per plorar i reflexionar.
A banda de la programació artística, dissabte al matí el festival estarà dedicat específicament a les entitats que treballen al Camp de Tarragona en la matèria, amb la presència d’una vintena de col·lectius, associacions i organitzacions i la programació de diferents xerrades i conferències sobre la seva activitat.
També destaca la presentació de la campanya del Servei Integral d’Atenció a la Dona, “Trenca la norma, comparteix la regla” a la ‘sextruck’ de la Cooperativa Magrames, orientada a trencar els tabús de la menstruació.
Durant tot el festival, fins a les 20 hores, hi haurà ludoteca i jocs per a la canalla, amb un servei de canguratge totalment gratuït.
Més notícies:
- Athuman, nou reforç del Nàstic 26/27
- Un Nàstic amb moltes baixes perd al camp de l’Espanyol B (3-0)
- Finalitza l’episodi de pluges torrencials d’aquest dissabte amb 11 ferits i prop de 830 trucades al 112
- Afectats pels aiguats al Baix Penedès i al Tarragonès destaquen la intensitat de l’episodi: “Com aquest mai a la vida”
- Set ferits, un d’ells crític, en quedar atrapats sota un mur que ha cedit al Port de Roda de Berà
