Un ciclista ha mort atropellat a l’N-420 a Botarell, al Baix Camp. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 07.47 h. Per causes que encara s’estan investigant, s’ha produït un encalç entre una furgoneta i un ciclista, el ciclista ha caigut a la carretera i ha estat atropellat per un turisme i ha mort.
Arran del sinistre, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques, que han traslladat dues persones en estat lleu a l’Hospital Sant Joan de Reus.
Quant a l’afectació viària, primer s’ha tallat un carril i s’ha fet pas alternatiu i ara la via està tallada en tots dos sentits de la marxa.
Amb aquesta víctima, són 106 les persones mortes en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, 4 de les quals ciclistes.
- Set ferits, un d’ells crític, en quedar atrapats sota un mur que ha cedit al Port de Roda de Berà
- Les pluges deixen uns 140 litres al Vendrell i Torredembarra, però en alguns punts es podrien haver superat els 200
- Els ‘Viatges en el temps’ gaudeixen d’una alta participació durant aquest estiu
- Els Mossos detenen un home per furtar maletes a passatgers de trens d’alta velocitat
- Protecció Civil manté l’alerta del Pla Inuncat per la previsió de pluges torrencials a la demarcació
