Paco Flores ja és a Tarragona, on aquest dimarts ha estat presentat com a nou entrenador del Nàstic fins al 30 de juny. Flores prefereix no reforçar la plantilla en el mercat d’hivern i creu que l’equip està en condicions de sortir de la zona de descens.Flores arriba amb Edu Ponts i cal reestructurar responsabilitats. El tècnic s’ha mostrat molt convençut de tirar endavant l’equip, i ha explicat que un triomf seria el millor medicament per començar a curar els estats d’ànim.La primera sessió ha estat una sessió dura; més de dues hores de treball, en primer lloc físic, i de rematades a porteria. I posteriorment, un treball més tàctic d’atac i defensa. En uns primers moments, Paco Flores s’ha mantingut al marge i ha deixat fer, però al cap d’una estona ha agafat les regnes de l’entrenament i ja ha demostrat el seu caràcter. El nou Nàstic comença a rodar.
Flores és presentat i es mostra convençut de poder salvar al Nàstic
