El director de l’Institut del barri ha aclarit que és un fet puntual, que els presumptes agressors no eren alumnes del centre i que els fets es van produir a l’exterior de l’Institut. El noi agredit NO havia patit mai cap situació que fes pensar que fos víctima de bulling. El director ha demanat que no es creï alarmisme i ha remarcat que al centre no s’han registrat mai fets d’aquesta magnitud. El director territorial en funcions d’educació a Tarragona, Zacarias Henar, també ha explicat que es tracta d’un fet aïllat i que ja s’han pres mesures legals. El director territorial d’educació ha explicat que l’alumne agredit està bé i que aquest dijous ja s’ha reincorporat a classe amb normalitat. Dilluns quan anava cap a l’institut dos nois de 14 i 17 anys, que eren ex-alumnes del centre, el van retenir durant prop de 2 hores sotmetent-lo a coaccions i vexacions. Uns altres alumnes, que van presenciar els fets, van donar el toc d’alerta a l’institut i el director va avisar la família i la guàrdia urbana. El cas es troba en mans de la Fiscalia de Menors. La conselleria d’educació també investiga el cas.
L’agressió d’un menor a Camp Clar no es tractaria d’un cas d’assetjament escolar
